Hore

Zostať v kontakte

znamená byť informovaný.

Môžete nám zavolať, napísať alebo nám jednoducho nahrať odkaz.

Tešíme sa na vás!
 

Infolinka 

7:00-22:00 – denne vrátane víkendov a sviatkov

+421 2 6920 2090

Radi odpovieme na vaše otázky týkajúce sa našich produktov a služieb, vykonáme ich individuálne nastavenie, a v prípade straty alebo krádeže Vám zablokujeme kartu. 

V prípade straty alebo krádeže kariet, alebo potreby blokácie účtov, funguje voľba blokácie aj mimo pracovných hodín Infolinky.

Všetky používané linky sú spoplatnené podľa taríf volajúceho pre volanie na pevnú linku.

Hovory na linke zákazníckeho centra sú z dôvodu skvalitňovania služieb monitorované a uchovávané.

Za náš klientský servis a poradenstvo vám neúčtujeme žiadne poplatky.

 
 

Ste naším klientom?

Bezpečnosť je pre nás na prvom mieste. Aby ju bolo možné maximálne zaručiť, spoločne so svojou otázkou majte pred kontaktovaním zákazníckej linky pripravené aj údaje na jednoznačné overenie vašej totožnosti. Ideálne „heslo na telefonickú komunikáciu“, ktoré nájdete v zmluvných dokumentoch. Nezabudnite si tiež na hlasovom automate vybrať správnu produktovú oblasť. Pomôže nám to urýchliť nájdenie odpovedí na vaše otázky.



 

Najlepšie časy na kontaktovanie Infolinky  

Ideálne časy na spojenie s operátorom sa môžu počas jednotlivých dní líšiť v závislosti od neočakávaných situácií. V prípade vyťaženej linky využite službu hlasového automatu Call me back. Zavoláme vám naspäť!


 
 

Služba Call me back

V prípade vyťaženej linky u nás nemusíte čakať v rade. Hlasový automat vám v takom prípade ponúkne službu Call me back



 

Telefónne čísla pri oslovení klientov 

Na volanie ohľadom špeciálnych kampaní a oslovenie klientov z kategórie telemarketingu, upozornení, servisných požiadaviek alebo interných prieskumov banky možno použiť iné než vyššie uvedené telefónne čísla. Tieto čísla sa budú meniť v závislosti od možností a využitia poskytovateľa telekomunikačných služieb. Pri spätnom volaní na zmeškaný hovor vás hlasovo upozorníme a potvrdíme vám, že išlo o kontakt z UniCredit Bank. Záleží nám na tom, aby ste vedeli, kto vám volal.

Obvykle ide o tieto tel. čísla: +421220924915, +421232195585.

 

ĎALŠIE INFORMÁCIE


Centrála banky v Slovenskej republike

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky 

so sídlom

Šancová 1/A, Bratislava

PSČ 813 33

zapísaná v OR Mestského súdu Bratislava I, oddiel: PO, vložka číslo: 2310/B

 

DÔLEŽITÉ BANKOVÉ ÚDAJE

SWIFT (BIC): UNCR SK BX

Kód banky: 1111

IČO: 47 251 336

DIČ DPH: SK4020423671

DIČ: 4020423671

IBAN – kalkulátor NBS

E-mail: kontakt@unicreditgroup.sk

 

 

KDE NÁS NÁJDETE 

Kliknite na mapu a vyberte si najbližšiu pobočku.


 

kliknite na mapu a nájdite pobočku najbližšie k vám

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo