Hore

Nové partnerstvo UniCredit a Ferrari

Spájame tradíciu a inovácie

Ako popredné talianske značky zdieľame nadšenie pre špičkový výkon, excelenciu, spoločné hodnoty a investujeme späť do komunít, v ktorých pôsobíme. 

 

S hrdosťou predstavujeme nové niekoľkoročné partnerstvo medzi UniCredit a Ferrari pod heslom „Bound by Passion. United in Excellence.“ Táto spolupráca predstavuje významný míľnik pre našu banku i svetoznámu taliansku pretekársku značku. Spoločne spájame sily s cieľom inovovať a obohatiť zážitky našich klientov i fanúšikov Ferrari. Tým, že prepájame bohatú tradíciu oboch značiek s modernými inováciami, zdieľame spoločné princípy – špičkový výkon, inkluzivitu a záväzok investovať do našich komunít. 

 

Scuderia Ferrari HP vyniká na pretekárskej trati, kým UniCredit sa zameriava na špičkové finančné riešenia, ktoré pomáhajú klientom i komunitám rásť. Spoločnými silami rozvíjame nové bankové príležitosti pre fanúšikov Ferrari i klientov našej celoeurópskej banky. 

Andrea Orcel, generálny riaditeľ skupiny UniCredit, uviedol:    

„UniCredit je skutočne hrdý na túto kľúčovú spoluprácu s ďalšou talianskou značkou, ktorá čerpá z bohatej histórie, ale zároveň sa pozerá do budúcnosti. Naše niekoľkoročné partnerstvo s Ferrari predstavuje novú fázu spolupráce, ktorá prepája svety financií a motoršportu prostredníctvom silného, spoločne zdieľaného záväzku: doručiť ľuďom ten najlepší výsledok – správnym spôsobom. Spoločne prinesieme špičkové finančné riešenia, ktoré pomôžu našim klientom i komunitám rásť a zabezpečia, že sa fanúšikovia Ferrari budú môcť čo najviac priblížiť dianiu na trati.“ 

 

 

Obe spoločnosti sú tiež odhodlané presadzovať udržateľnosť a inkluzivitu vo svojich organizáciách aj mimo nich. Ferrari smeruje k dosiahnutiu uhlíkovej neutrality do roku 2030 a podporuje vzdelávanie a komunitné iniciatívy. Podobne aj UniCredit rozvíja svoje ciele v oblasti ESG prostredníctvom konkrétnych aktivít a dlhodobo spolupracuje s klientmi na ich ESG agendách. V sociálnej oblasti prispela nadácia UniCredit Foundation prostredníctvom platformy Edu-Fund sumou 14 miliónov eur na boj proti nerovnosti vo vzdelávaní. Tieto zdieľané hodnoty sú základom partnerstva, ktoré sa zameriava na budovanie udržateľnej a spravodlivej budúcnosti prostredníctvom konkrétnych činov. 

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo